Listdrottningen

Jag har noterat en sak som kanske möjligtvis inte är sådär jättenormalt. Jag är nämligen en jävel på att skriva listor.
 
Och nu pratar jag inte om en sketen lista med matvaror som ska inhandlas på ICA. Nej nej. Jag pratar om ALLT. Jag skriver verkligen ner allt som kommer in genom både min högra och ibland vänstra hjärnhalva. Just nu har jag listor på:

-En lista med packningen till Vemdalen

-En 'att-göra-lista' i hemmet

-En 'att-göra-lista' om jag har tråkigt

-En 'att-göra-lista' i livet

-En lista med lekar till midsommar (5-kamp är en självklarhet)

-En lista på en hel drös med låtar jag ska lägga in på spotify

-En lista på saker jag ska måla

-En lång lista på födelsedagspresenter jag kommer på som jag ska ge till folk

-En lista med goda maträtter som jag skulle vilja testa laga

-En lista med en hel del länder och platser jag skulle vilja besöka

-En lista med filmer jag skulle vilja se

Jag har även fler listor som jag inte tänker rabbla upp här. Det skulle nämligen bli en för lång lista med listor. ....

Är detta helt normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0