Ixy the smart dog

 
Kaaaaaa!
 
Mmmm kom precis hem från en härlig uppfriskande promenad från Djäknegatan (!!!), och jag kan medge att det var en gaaaanska blöt promenad. Ja, det öste ner. Jävla svenska sommar. Lovar att bara för att vi för en gångs skull hade ett fint maj i år så kommer det bli kiss-väder resten av sommaren. Bara det inte blir som förra året. Jag badade fan en gång då. EN GÅNG på tio veckor. 
 
Nä, nu ska vi inte vara såna. Jag har faktiskt haft en helt okej torsdag. Med en ganska lam start på morgonen så åkte jag iväg till min tioåring som jag hjälper lite extra i matte. Direkt efter det så blev det en promenad hem till Lisa och Martin för att bli bjuden på finmiddag. Riktigt mysigt! Älskar att bli bortbjuden på middagar. Hur ofta händer det liksom? 
 
Imorgon fredag ser det ut att bli en superlugn dag med en del städ, en del målande och en del födelsedags-shopping. Pappa ska nämligen firas på söndag. Den absolut svåraste personen i hela världen att köpa födelsedagspresent till. Helt jävla omöjlig. Funderar på att bara köpa öl till honom. Det är något jag vet att han blir glad av iaf. Åh, öl. Livsfarliga sommardryck.
 
Lite bildbevis från dagen:
 
 
Tjipp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0