BOYAH!

 
Som Erica sade idag efter det sjuka Actic-passet vi hade med Frida, har man tränat den här veckan så ska man vara jävligt stolt över sig själv! Vill bara säga, DET ÄR JAG.
 
Känner att jag börjar komma in i träningsvanorna igen vilket inte alls är fy skam. Det är alltid i början det är som jobbigast. Det där med att komma igång och faktiskt känna efter hur dålig kondis man egentligen har lagt på sig. Nä fan. Det är inte kul. 
Jag skulle faktiskt kunna erkänna såhär på rak arm att jag har aldrig haft såhär dålig kondition i hela mitt liv. Desto mer att jobba för. Så nu jävlar blir det KÖTT under sommaren!
 
Men ja, så kommer vi ju till det här med alkoholen. Ingen sommar utan öl va? Lyder inte ordspråket så? Tycker jag har hört det någonstans....plus att jag också har hört att öl är den bästa återhämtningsdrycken efter ett träningspass tack vare dess rika mängd på kolhydrater och mineraler(?). Jodå. Närå, tänkte faktiskt ta det rätt lugnt med ölandet i sommar med tanke på träningsfokuset....eller? 
 
Iallafall! Ikväll ska jag leka med mina kära små flickor, det blir lite gammalt hederligt eko-häng, lite grill, lite rosé och kanske även en nation. Det låter vi rosén besluta! 
 
 
Nu, komma på vad jag ska ha på mig. Fort som fan. 
 
Hejjj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0