semesterkåt

 
 
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag vill ha semester.
 
Alla i hela världen har semester just nu utom jag. ALLA. Till och med mamma och pappa har det. Och det känns ju inte helt rätt. 
 
Aja, med fyra arbetsdagar kvar i schemat så är det väl bara att bita ihop antar jag. Med en framtida dubbelhyra så är det ju inte mer än vettigt att jobba ihop några slantar till augusti. 
 
På torsdag är jag i alla fall ledig. Efter åtta dagars slit. Jodå. Jäklar vad jag ska slappa då. Som jag kanske nämnt i något tidigare inlägg, man uppkattar verkligen det här ordet ledighet så fort man sätter sin fot på en arbetsplats. Minsta lilla minut som man får gå tidigare blir man överlycklig för. Rätt konstigt egentligen. Men men vad vet jag, jag är ju trots allt bara en studentjävel.
 
 
Nu, beautisleep.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0