Ernst, min idol.

 
Hej hej hallå dagboken. 
 
Nu är det alltså hela 12 dagar sedan jag senast knapprade på tangenterna på min blogg. Det som dessa 12 dagar har främst bestått utav är att jag har hälsat på mormor och morfar, jag har åkt med ångfartyget Vasa i Siljan, jag har spelat två svettiga innebandymatcher, jag har ätit och druckit gott på nation, jag har studerat matematik, jag har deltagit på spelkvällar, jag har firat småkusiner och jag har gjort mitt yttersta i att påbörja flyttpackandet. Ungefär något i den stilen. 

Nyss kikade jag precis klart på det sista avsnittet av Sommar med Ernst, som i vanliga fall brukar ta upp en timme av mitt liv på torsdagskvällarna. Är så kär i inredning. Kan knappt bärga mig tills vi flyttar. Mums. 
 
I övrigt har dagen bestått utav en mysig lunch på Tacobar med fina Anna och hennes vän Lisa. Mycket behagligt. Nu till kvällningen bar det även av till Röbo för ett och annat Crosstrainings-pass, som Marika, vår hårda men störtsköna fystränare så proffsigt kallade det. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. 
 
 
Nu, varm choklad och filmmys. Det är jag fan värd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0