Princess of China

Yes!
 
Med två bloggar i bagaget så kände jag att det var dags att börja på ny kula. Ny blogg, nya möjligheter. Typ.
 
Sitter och njuter av Rihanna och Chris Martins sköna stämmor i lurarna samtidigt som jag har Marie Wrethander Blidings Inneslutning och uteslutning-barns relationsarbete i skolan uppslagen framför mig. En bok fylld av sömnframkallande undersökningar och en mängd fältanteckningar från hennes observationer ute i skolor. En bok som också ska vara utläst till imorgon, till seminariet. Skjut mig. 
 
Mer än seminarier och skoltjafs så tänkte jag faktiskt ta mig i kragen och färga håret imorgon. Och inte nog med det, jag tänkte lägga all form av ansvar för det i min kära fifanörd till mans händer. Kan gå ungefär hur som helst det. Men vafan. Man får ju leva lite på gränsen.
 
 
Nä, ska nog ta och belöna mig med ett glas Chill out nu. Jag har ju trots allt läst 40 sidor av 200. Farväl sömn, hej dygna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0