New York, New York

Det var den onsdagen det!

Halvsitter just nu i dubbelsängen med tv4plays Sveriges mästerkock på tv:n (ja, jag vet att jag är ett helt jävla år efter). Farligt beroende av programmet efter att Chrillovitch fixade premium. Helt omöjligt att inte bli hungrig av programmet dock. Älska mat!
Apropå mat så får vi besök av la familia nu på fredag på lite inflyttningsmiddag. Tänkte väl bjuda på en höstig trerätters med en skvätt vin och något glas skumpa till. Har man blivit sambo så har man!

Morgondagen kommer bestå av en hel hög av matematik. Har en tioåring som jag hjälper lite på traven när tiden tillåter, samt att nu är det en tjej som behöver hjälp med att klara av Matte C på fem veckor. Funderar fan på att skriva en bok om det om jag lyckas. "Hur du blir av med din kurs i Matte C på fem veckor!"  Nja. Kanske inte.
Väldigt uppskattande och givande för en blivande idrotts-och mattelärare på gymnasiet i alla fall.
 
Nä nu, sova sova sova sova. I mängder.
 
 
Ciaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0