Mörkt, kallt och jävligt

 
Denna höst alltså. 

Det biter verkligen i ens mulliga kinder när man tar sig utanför dörren nu för tiden. Fina färger och tjafs, javisst kan jag gå med på det, i helgen så var det ju faktiskt riktigt soligt för en gångs skull. Men denna kyla alltså, nä, fyfan.
 
Apropå helgen som var så var det en rätt lugn och sansad helg då säsongens otroligt efterlängtade seriepremiär tog sin start på söndagen. 
På fredagen blev det först och främst lite härligt matteräknande på morgonkvisten på kära Ångströmslaboratoriet, där man då ägnade typ största delen av sitt liv i början av universitetsstudierna. Senare på kvällen kom min kära familj hem till Christian och mig på en mysig inflyttningsmiddag som blev lite utav en succé. Otroligt trevligt!
På lördagen blev det till att börja med en stan-visit med present-inhandlande som även ledde till små-shoppande. Tror jag börjar komma in i en sådan där läskig och ond shopping-cirkel nu igen, inte alls bra. I alla fall inte för en students ekonomi. Får hålla försöka hålla mig borta från stan nu ett tag.
I alla fall, på kvällen sen träffade jag sötnosarna Sandra, Sandra, Lisa, Madde och Hanna hemma hos Gabbi på lite födelsedagskalasande för vår 22-åring. Ytterst mysigt! 
Söndagen sedan fick stå för all form av pepp inför seriepremiären i Vattholma mot Borlänge IBF. Vi tog hem hela skiten med 17-0. Behöver nog inte tillägga mer där.
 
Idag har det varit skit-slappt från min sida med lite träning på kvällskvisten. Får hoppas på mer effektivitet imorgon.
 
 
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0